انتقال وردپرس از لوکال هاست زمپ
نوشته شده توسط : علی پور


یکی مواقعی که همواره یوزرها وردپرس در‌پی اون میباشند شیوه انتقال پردپرس از لوکال هاست زمپ xampp به هاست سی پنل هستش که با به کارگیری از اون توانا خواهند بود تا سایتی که در دور و بر لوکال هاست پباده سازی کردند را به هاست آنلاین که با به کارگیری از در دست گرفتن پنل سی پنل طراحی سایت در مشهد به کارگیری میشه منتقل نمایند. پسش از این به شیوه نصب وردپرس در xampp پرداختم که با استعمال از اون میتونید تا سیستم کامپیوتری خودتون را صحیح شبیه یک هاست آیتم به کارگیری قرار داده و مبادرت به نصب وردپرس روی آن فرمایید. پس از اینکه وردپرس را نصب کردید و همه شغل های مرتبط با طراحی وب در اطراف لوکال هاست xampp پایانی شد قدرتمند خواهید بود تا نسبت به انتقال وردپرس از زمپ به هاست سی پنل مبادرت فرمائید.

درین فراگیری از مقر علم صاحب خانه‌فا قصد دارم تا به انتقال وردپرس از لوکال هاست xampp به هاست سی پنل بپردازم که با به کار گیری از این فراگیری توانا خواهید بود تا وب سایت پباده سازی گردیده خودتون در دور و اطراف لوکال هاست xampp را به هاست سی پنل منتقل فرمائید. پس تا پایان یار و همدم باشید.

انتقال وردپرس از لوکال هاست زمپ xampp به هاست سی پنل
حال که وب سایت شما در دور و اطراف لوکال هاست xampp به طور بدون نقص و سوای عیب و ایرادی مهیا گردیده میتونید با انتقال اون به هاست سی پنل دیگه به طور رسمی کسب و عمل خودتون را فعال سازی فرمائید و سایتتون را بالا بیارید. در‌این مرحله میتونید تا وبسایت درست شده را از فضا لوکال هاست زمپ به فضا هاست سی پنل منتقل نمایید. اکنون که تصمیم گرفتید از لوکال هاست که حکم یک دنیای مجازی را برای شما داره به هاست و دنیای حقیقی وواقعی یک تارنما کوچ نمایید چند امور می‌باشند که می بایست قدم به قدم اونها را انجام به‌این تا سایتتون سوای اختلال بر روی هاست اجرا بشه و بی نقص اکران داده بشه. مراحلی که درپی براتون تشریح میشه برای قرار دادن وردپرس بر روی هاست سی پنل هستش، و شما بایستی فرایند رو مسلما به ترتیب و با اعتنا انجام بدید تا مشکلی در انتقال وب سایت پیش نیاد. در شرایط کلی شما به طی کردن روند تحت برای انتقال وب سایت از لوکال هاست زمپ به سی پنل احتیاج خواهید داشت که عبارتند از:

خروجی به دست آوردن از فایلهای وردپرس جانور در لوکال هاست
آپلود فایلهای وردپرس در پوشه منیجر هاست سی پنل
خروجی به دست آوردن از دیتابیس در لوکال هاست xampp
تولید مقر داده تازه در دیتابیس هاست سی پنل
باطن ریزی دیتابیس در هاست سی پنل که در لوکال هاست(xampp) از اون خروجی گرفتید
اتصال دیتابیس به فایلهای وردپرس از روش بازنویسی پوشه wp-config.php
به‌روزرسانی نشانی وبسایت و اصلاح آن ها در phpmyadmin
بعداز طی قدم به قدم این مراجل شما میتونید تا به راحتی در پهنا بازه دوره کوتاهی تارنما وردپرس خودتونو که در لوکال هاست xampp پباده سازی کردید به هاست سی پنل منتقل فرمایید.

مرحله اولیه: خروجی به چنگ آوردن از فولدر‌های وردپرس در لوکال هاست xampp
پیشین از هرکاری لازمه تا یک خروجی با فرمت zip. از فایلهای جان دار در وردپرس که در لوکال هاست xampp قرار داره تنظیم نمایید، به این ترتیب برای این عمل نخست لازمه تا از همگی پوشه های جان دار در فایل‌ای که وردپرس در اون نصب می‌باشد یک فولدر فشرده تهیه و تنظیم فرمائید. قبلی از هر کاری برنامه xampp را اجرا نمائید و شروع لوکال هاست رو بزنید تا بعداز پر‌نور شدن بتونید به دور و بر phpmyadmin و آپاچی و.. دسترسی داشته باشید. آن گاه شبیه تصویر تحت به مسیر C:\\xampp\\htdocs\\mizbanfa مراجعه می کنیم. در اینجا زیرا اینجانب در فراگیری یادگرفتن نصب وردپرس روی لوکال هاست xampp مبادرت به نصب وردپرس در فایل ای به اسم mizbanfa کردم لازمه تا بدین مسیر برم، به این ترتیب ممکنه تا اسم‌هایی که درین فراگیری می‌بینید با اون چیزی که در سیستم شما وجود داره گوناگون باشه، پس به صورت کلی برای خروجی به دست آوردن از فایلهای وردپرس نخست بایستی به مسیری که در فولدر htdocs برنامه زمپ اون رو نصب کردید مراجعه کرده و یک خروجی از اون شبیه تصویر پایین تنظیم نمائید.

 

همونطور که در تصویر مشاهده می کنید در آغاز همگی فایلها رو گزینش نمائید و آنگاه با راست کلیک کردن و به ترتیب رفتن به منوی Send to> Compressed یک پوشه خروجی از اون با فرمت zip. تنظیم کرده و بسته به حجم فایلهای وردپرس مدتی در انتظار بمونید تا پوشه متبوع ساخته شود. بعداز ساخته شدن پوشه در اینجا اینجانب از اسم mizbanfa-backup.zip برای پوشه خروجیم استعمال می کنم که شما هم سازه به تعیین خودتون میتونید از یک اسم دلخواه به کار گیری نمائید.

مرحله دوم: انتقال فولدر‌ها به هاست سی پنل
در‌این مرحله می بایست فولدر خروجی گرفته گردیده که با اسم mizbanfa-backup.zip است و مشتمل بر همگی فایلهای مو جود و موردنیاز وردپرس می باشد را در هاست خریداری گردیده آپلود کنم. براین اساس وارد هاست سی پنل گردیده و آیتم File Manager که در در دست گرفتن پنل هاست می باشد را گزینش می کنم.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: